کتاب دزد

اثر فومی نوری ناکامورا از انتشارات ققنوس - مترجم: پیام غنی پور-داستان معمایی

در كتاب دزد، سارق گمنامی كه جيب‌بُر تمام عياری است و به خاطر اين مهارت استادانه در ربودن وسايل افراد خاص محكوم به همكاری مي‌شود. آن هم همكاری با «كيزاكی» يكی از سردسته‌های باندهای مافيايی و گانگستری كه برنامه‌های كلان آنها دستكاری و دخالت در سياست است. اين دزد راهی برای فرار ندارد، نه از دست كيزاكی و آدم‌هايش و نه از دست گذشته و خاطراتش با دو نفر از دوستانش: «حتماً همين طوره. من جيب‌بُر خوبي نيستم. دوران دبيرستان كارم اساساً جنس بلند كردن از مغازه بود. بعضی وقت‌ها برای تفريح جيب‌بُری هم مي‌كردم. مثل تو يا «ايشيكاوا» اين كاره نيستم. تو بلند مي‌كنی، مي‌دی به اون، اون هم كيف پول رو خالی مي‌كنه و بعد تو دوباره مي‌ذاريش توی جيب صاحبش. تازه اون فقط دو سوم سهم مي‌بره. نمي‌شد فهميد كه چه اتفاقی افتاده، حتی اگه هم كسی مي‌فهميد، باز نمي‌شد گزارش داد.»
در داستان دزد، روابط انسانی بسیار كم و محدودی تجربه مي‌شود. وابستگي‌ها و دلبستگي‌هايی براي شخصيت اصلی داستان به‌وجود مي‌آيد كه سرنوشت او را رقم مي‌زند. او با پسربچه‌ای دوست مي‌شود كه همواره او را ياد خودش مي‌اندازد. تلاش مي‌كند آينده پسرک را بهتر كند و همين دوستی بر آينده خودش هم تأثير مي‌گذارد: «وقتی از مغازه بيرون آمدم، ابرهای بزرگ و حجيم بالای سرم به حالت معلق در آمده بودند. احساس كردم كه قطره‌های بي‌شمار باران مرا در خود خواهند پوشاند. ضربان قلبم تندتر شد و انگشتانم را در جيبم باز و بسته كردم.»
«فومی نوری ناكامورا» نويسنده ژاپنی، در سال 2010 جايزه ادبی ژاپن را برای كتاب دزد دريافت كرد.


خرید کتاب دزد
جستجوی کتاب دزد در گودریدز

معرفی کتاب دزد از نگاه کاربران
این بسیار خوب بود ... جذاب بود، به خوبی نوشته شده اما کمی به نحوی. این بیشتر شبیه رمانتیک تر از یک رمان بود. تاسف که هیچ چیز دیگری از ناکامورا - تا آنجا که من می توانم بگویم - به زبان انگلیسی ترجمه شده است. او نویسنده ی جوان است و احتمالا جهنم با سن خیلی بهتر می شود. دزد، که جایزۀ Oe را به دست آورد، به این موضوع حساس است. رمان جرمی، اما جرم و جنایت - جیب متخصص - تمیز و بدون خشونت است. دزد در یک باند در برابر اراده اش غبطه می خورد، اما او با تیزهوشان و همچنین نور بر روی پاهای خود و با دستانش ... می خواهم او را دوباره در رمان دیگری پیدا کنم.

مشاهده لینک اصلی
یکی دیگر از کتاب های واقعا خوب در سال جاری درباره رمز و راز و این یکی به طور خاص در مورد pickpocketing و دزدی. یک کتاب واقعا آسان با بسیاری از تم های پیچیده نیست، اما قطعا یک داستان جالب است. من شخصا انتهای آن را دوست ندارم زیرا آن را تار و ناگهانی اما در کل کتاب واقعا خوب است. این موضوع برخی از مطالب نامناسب در مورد فحشا را دارد بنابراین قبل از خواندن آن را بشناسید.

مشاهده لینک اصلی
FBC Rv (لینک ها وجود دارد) مقدمه: دزد توسط Fuminori Nakamura، ترجمه شده توسط Satoko Izumo و استفان کوتز، یک رمان جنجالی / هیجان انگیز مدرن با عقاید فلسفی است که توجه من را در دو مورد جلب کرد. این توسط یک نویسنده ژاپنی نوشته شده است (اینجا و اینجا برای دو بررسی اخیر من از رمان های ژاپنی و البته 2011s کتاب برتر من در 1Q84 بود) و توسط Soho مطبوعات است که فقط از رمان فوق العاده آندرومدا Lax-Romano Detour.Even so، من قبل از درخواست یک نسخه بازبینی به عنوان یک رمان جرمی به طور کلی برای من اهمیتی نداشت (ژانر خیلی محدود است و من سالها پیش تنهایی خواندن آن را داشتم، بنابراین اساسا من آن را @ انجام @ برای من مگر اینکه یک رمان جرمی دارای بعد دیگری باشد، همانند داستان بسیار خوب یا داستان تاریخی)، اما در نهایت، من برخی از اشاره ها / بررسی هایی را دیدم که متقاعد شده ام که آن را امتحان کنم و واقعا خوشحالم که دزد را تحویل دادم. توجه داشته باشید که به طوری که در زیر برخی از اینها دقیق نیست، هرچند که در حقیقت به رویدادهای رمان اشاره دارد. @ The Thief یک جاسوسی است. ناشناس در کت و شلوار مخصوص او، او در جمعیت توکیو و در خارج از آن، جلب کیف پول از غریبه ها به طوری صاف و گاهی اوقات حتی نمی خواهد به یاد داشته باشید قاپ زنی. اکثریت مردم فقط به او دلگرم هستند، چهره های نامعلوم از او قربانیان خود را انتخاب می کند. او هیچ خانواده ای ندارد، هیچ دوستی ندارد، هیچ ارتباطی دارد .... اما او گذشته ای دارد، که در نهایت با او همراه می شود، زمانی که Ishikawa، اولین شریک زندگی او، در زندگی خود دوباره ظاهر می شود و او را شغل می کند که نمی تواند از آن رد شود . کار ساده ای است: یک مرد ثروتمند قدیمی را ببندید، محتویات ایمن را سرقت کنید. هیچ کس آسیب نمی بیند تنها روز بعد از انجام این کار او می آموزد که پیرمرد یک سیاستمدار برجسته بود و پس از سرقت به صورت وحشیانه ای کشته شد. و در حال حاضر دزد در محو شدن گرفتار شده است، حتی ممکن است قادر به فرار نباشد. @ کلی / تجزیه و تحلیل: هنگامی که در مورد دزد صحبت می کنیم، سه جنبه ای که می خواهم لمس کنم وجود دارد. پروس (و ترجمه) که فقط فوق العاده است، داستان راوی، هر دو حاضر و چشم انداز گذشته، که بسیار قانع کننده و جنبه های جنبش رمان است که هر دو مهم هستند - همانطور که در تعیین مسیر کتاب - و مماسی - به عنوان در دزد واقعا در مورد آنها نیست - به طوری که این کتاب احتمالا بیشتر به خوانندگان داستان های ادبی تقدیم می کند تا از جانب علاقمندان به جنبش های جنایی. هنگامی که من بچه بودم، اغلب این موضوع را از بین می برد. در مغازه های شلوغ، در خانه های دیگر مردم، چیزهایی که می توانند از دست من خارج شوند از انگشتان من خارج می شوند. دارایی های غریبه مانند چیزهای خارجی بود که در دست من راحت نبود. آنها به طرز وحشتناکی می گویند، استقلال خود را اعلام می کنند، و قبل از اینکه می دانستم که آنها زنده اند و به زمین می افتند. نقطه تماس، که ذاتا از نظر اخلاقی اشتباه بود، ظاهرا من را رد کرد. و در فاصله همیشه برج وجود داشت. فقط یک شبح شناور در غبار مانند برخی از افکار پوستان قدیمی است. اما من امروز این اشتباهات را انجام نمی دهم. و به طور طبیعی من برج را نمیبینم @ اولین پاراگراف رمان که در بالا نشان داده شده، نقاط قوت رمان را به عنوان سبک و صدا نشان می دهد و آن را فورا به کتاب من متصل می کند. در حالی که یک اشاره کوتاه به نام @ real @ وجود دارد، راوی زندگی می کند در یک دنیای تنها با چند تماس های انسانی، هر چند او با طعنه به طرز وحشیانه ای در توکیو جمعیت و در محدوده ای است که خوب است، اما همچنین در آن کمتر so.Trying به استفاده از مهارت های طبیعی خود و زندگی به عنوان یک جیب هدفمند عمدتا @ rich @ و @ unlikable @ و @ پیشرفت @ وضعیت هنر در سرقت از دیگران در خیابان، در فروشگاه ها و یا در مترو، قهرمان ما - کسی که در طول تاریخ خود @ profession @ به خوبی شناخته شده است، می داند که ناشناس بودن و نبود پیوندها کلید نهایی برای زنده ماندن است. همچنین این عجیب و غریب بود که کارت را با نام خود در آن در کیف پول او را برداشت و سپس آن را به عقب بر گرداند. یک پاکت معروف آمریکایی به نام داوسون. و یک مرد شگفت انگیز، آنجیجلو، که تخمینی است که 100 هزار کیف پول را به سرقت برده است ... اما او هنوز هم به شدت توسط چند نفر جذب شده است، بیشتر به ویژه Ishikawa دزد / آدمخوار فلاحی، در حالی که شبح او دوست دختر ازدواج کرد، Saeko خود تخریب کننده، هنوز هم از او متنفر است، سال ها پس از اینکه ازدواج کرد. همراه با برخی از خاطرات قدرتمند کودکانه که هنوز هم بر او تاثیر می گذارد، دزد خود را بی رحمانه جذب می کند به یک زن و شوهر مادر و پسر تا حدودی تلخ که سعی می کند - بدون تردید و بدون دخالت او گرفتار - به سرقت مواد غذایی از سوپرمارکت و که ممکن است البته تبدیل شدن به سقوط او را با متصل کردن او به یک محل و مردم ... در ساختار، دزد حرکت می کند بین حال حاضر است که در واقع اتفاق می افتد خوب در حالی که پس از وقایع اشاره شده در بالا، و گذشته، هر دو شخصی به عنوان اشاره کرد بالا و ارتباط هیجان انگیز با شخصیت شومتری اما قدرتمند و سرقت مناسبی - این کمی به من خفه شد و زمانی که دوره زمانی رمانی را می فهمیدم، به عقب برگردم و فصل های بازنویسی را بازگو کنم که در واقع یک چهره متفاوت دیگر را یک بار ...

مشاهده لینک اصلی
چیزی ساده، بر اساس روابط و نه عمل می کند. برای یک طرف بزرگ است، اما در غیر این صورت من انتظار داشتم که کامل رمان بیشتر از رمز و راز و لحظات tensión.Lo که من دوست ترین توصیف از سرقت، و پیچ و تاب و نهایی که می بندد کار خوبی بود.

مشاهده لینک اصلی
برای بررسی طولانی تر و عمیق تر، تغییر مسیر در اینجا. دزد بسیار خواندنی است و به شدت رضایت بخش با عمق روانی زیادی همراه با عناصر جرم رمان است. شخصیت مرکزی یک جیب است به نام نیشیمورا (که نام آن تنها یک بار اعلام شده است) که مهارت های خود را به سطح نخبگان در طول سال ها افزایش داده تا جایی که او به راحتی می تواند یک کیف پول را از بین ببرد، از طریق محتوای آن گزیده و گاهی اوقات آن را به صاحب خود بازگرداند ، همه بدون قربانی دانش. او پول می گیرد و بقیه محتویات را ترک می کند، همیشه به اندازه کافی هوشمندانه برای جلوگیری از برگزاری هر چیزی که توجه پلیس را جلب می کند. او تجارت خود را در مکان های شلوغ، مترو، قطار و غیره می گیرد، و توانایی بی نظیری دارد که بتواند در هر جایی که خودش پیدا کند، به خوبی ترکیب کند؛ برعکس، او به طور ناشناس زندگی می کند و ارتباطات بسیار کمی با انسان دارد. او یک دوست دختر داشت و او یک دوست، Ishikawa داشت، که در رابطه با تقلب مورد احترام بود. ایشیکاوا برای اجتناب از حکم صادر شده برای دستگیری اش، برای فیلیپین، پاکستان (جایی که او رسما @ فوت @) و کنیا، قبل از بازگشت به ژاپن برای تصدیق هویت یک مرد مرده، به آنجا رفت. مسائل پیچیده، راوی ما درگیر با یک مادر و پسر که او برای اولین بار در یک سوپرمارکت ملاقات می کند، جایی که آنها تلاش ناپسندی برای سرقت مواد غذایی می کنند. اگرچه او یک فرد کامل است، او شروع به احساس پیوند با پسر، که مسیر خود را بیش از یک بار از آن عبور می کند، از آنجا که پسر اغلب توسط مادرش، فاحشه و معتاد به مواد مخدر فرستاده شده است. با Ishikawa در توکیو ، راوی به تاریکترین دایره صحنه عالم توکیو کشیده شده است، جایی که او در سراسر یک رئیس جرم و جنایتکاران اجتماعی قرار می گیرد که قدرت آن به نظر می رسد در معرض حضور زمین است. او می تواند در یک سرقت خانگی زندگی کند که بسیار بد است، نه صرفا برای صاحب آیتم، راوی و همکارانش برای سرقت استخدام می شوند، بلکه برای برخی از مجرمان درگیر است. در نتیجه مشارکت او، راوی خود را در یک وضعیت غیرممکن با نتیجه غیر قابل قبول پیدا می کند: یا او با یک چالش تقریبا غیرمنتظره از زندگی جنایی خود مواجه است یا او یک چیز ارزشمند را از دست می دهد. دزدی شدیدا خواندن است، اگرچه ممکن است بعضی از خوانندگان را ناامید کند، زیرا عدم وجود فرمولبندی استانداردی که مردم در عقايد جنایی آنها عادت کرده اند، ناامید شده اند. یک داستان فوق العاده @ داستان در داخل یک داستان @ بخش در رمان مربوط به هر دو قدرت و سرنوشت وجود دارد، توجه خوانندگان را به مسائل فراتر از جنایات انجام شده در این کتاب تبدیل شده است. بعضی وقت ها به استفاده از آن می پردازیم، اما هنگامی که به آن دسترسی پیدا می کنید، نویسنده بدون استفاده از دستگاه های ادبی جنجالی، بدون استفاده از دستگاه های ادبی جادویی، قادر به ایجاد تعلیق می شود تا زمانی که صفحات را فقط برای پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد، ادامه دهید. برای آوردن این کتاب به عامه مردم به Soho دعوت شده است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دزد


 کتاب انبار زغال سنگ
 کتاب هتل انتهای جاده
 کتاب عــطــر سرگذشت یک جنایتکار
 کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی
 کتاب برف جنایت را پنهان نمی کند
 کتاب تابستان سیاه