کتاب نام من سرخ

اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب-داستان معمایی

نام من سرخ
Benim Adim Kirmizi 1998
اُرهان پاموک متولد 1952، در رمان « نام من سُرخ » بخشی از تاریخ ترکیه و ایران را در روزگاران گذشته از امپراتوری عثمانی و امپراطوری صفوی به تصویر کشیده‌است، حدود سالهای قبل از سال 1000 هجری قمری. در این رمان هنرمند، برای روایت و بهم پیوستن فصل های کتاب و ادامه ی موضوع فصل قبل به فصل بعد، چند صدایی یا پلی فونی را برگزیده، شخصیت‌های مختلف رمان، از دید خود و دیگران از اطرافیان ماجرا را بازگو کنند و گاه جواب قضاوت دیگران را میدهند. روش روایت بسیار دل پذیر است و واقعی. اُرهان پاموک نقاط مشترک تاریخی و ادبی و هنری بین ایران و ترکیه را در هر سطر از داستان در نظر داشته است و هنر هر یک استادان به نام مینیاتور را ستوده است. کتاب دارای پنجاه و نه فصل است و هر فصل از زبان یکی از شخصیت ها روایت می شود. ا.شربیانی


خرید کتاب نام من سرخ
جستجوی کتاب نام من سرخ در گودریدز

معرفی کتاب نام من سرخ از نگاه کاربران
یک رمان استثنایی تصویری عالی از امپراتوری عثمانی امپراتوری شانزدهم. یک درس بسیار جالب در تاریخ هنر عثمانی / اسلامی است. با این حال، به اعتقاد من، به دلیل کمبود دانش در مورد موضوع، از سرنخ هایی که از این موضوع به دست نیامده ام، اعتقاد دارم، از سوی دیگر این بهانه ای بزرگ برای ریدادها است.

مشاهده لینک اصلی
سفر با شکوه از طریق تاریخ تمدن ها از طریق برخورد فلسفه های هنر خود. واقع در استانبول در اوج IMPA © عثمانی رودخانه در سال 1591، در زمانی که هنر عثمانی با ورود inovaçÃμes رنسانس ایتالیا تلاش شد، از جمله چشم انداز و پرتره، همه à © درگیر در یک داستان از جرم و جنایت و مخلوط رودخانه © در Manta © متر چسبیده £ روایتی صفحه ATA à © última. [تصویر] â € Oemas قاب خود SA £ بسیار قانع کننده تر، آنها به زندگی واقعی نزدیک تر است. به جای نقاشی، به نظر میرسد که آنها در بالای یک مناره قرار داشته باشند، به اندازه کافی بلند شوند تا آنها را نادیده بگیرند که غربیها چشم انداز را می فهمند، آنها به جای خود در سطح خیابان یا داخل اتاق قرار می گیرند یک شاهزاده، برای تخت کردن، تخت، دفتر، آینه، پلنگ او، دخترش، سکه های طلای خود را نقاشی کنید. آنها همانطور که میدانید همه چیز را در آنجا قرار دادهاند. علاوه بر این، نه همه چیزهایی که من انجام می دهند. به من و من فکر می کنم کوچک، به ویژه، این راه را به خواست هر گونه هزینه به نمایندگی از جهان به نظر می رسد. اما در نتیجه نتیجه بسیار خوبی است که با این روش به دست می آید! از آنجا که آنها رنگ آنچه vêem، چه چشم خود را می بیند، درست مثل OO ویزا £ دریافت در حالی که ما رنگ خواهد شد چه contemplamos.â € [تصویر]Siege رودس @ (-1564) عثمانی نقاشی مینیاتور، بدون توسل چشم انداز. [تصویر]Mona لیزا @ (~ 1591)، پرتره چشم انداز VinciToda لئوناردو این روش جدید به نمایندگی از جهان مردم می ترسم، حتی بیشتر از آن در جامعه ای که به نمایندگی £ از چهره های خاص در نظر گرفته شد خدشه دار شدن، که ترس از ایجاد شخصیت های پرستش را اضافه کرد. پاموک بر این همه تأثیر میگذارد، به خوبی از لحاظ تاریخی مشخص شده است و جهان از زیبایی عرفانی و فکری را ایجاد میکند. چطور همه ی این مواد را از یک تاپیک شروع می کنید و از طریق یک رشته ی ساده ی ساده ی دسترسی به کل دنیای عقاید به ما دسترسی پیدا می کنید. \"همانطور که برای تکنیک های نقاشی اروپا، یسوعیپهای پرتغالی قبلا آنها را در آنجا جا گذاشتند [در هند] مدتها پیش. 457Ao در سراسر کتاب احساس می کنم این ولتاژ £ بین نمایندگی به طور طبیعی و یا رسمی discussà £ چه مرکزی از ورود عکاسی سال ها بعد تبدیل شده است و به پایان رسید تا ظهور به مدرنیسم و ​​همه força خلاق خود را. اما امروز ما همچنان به بحث در مورد این، در حال حاضر سدیم £ تحت انقیاد به ثروتمندترین visÃμes esotà در © جهان، و نه حتی مفاهیم هنر هدف، اما رام عدم امکان à حقیقت cientÃfica.Mas پاموک بیش از در واقع محور، انسان محور است این واقعیت که capÃtulos atribuÃdos رمان به هر یک از شخصیت ها، که هر در اول شخص صحبت ساختار، آن را در ابتدا به نظر می رسد تنها یکی از رویکردهای estilÃstica، اما à © خیلی بیشتر از آن، à © یکی £ afirmaçà که از آن £ در جهان با هدف، چگونه مهم این تلاش برای انت £ درجه، برای از میان بردن indivÃduo، نابودی پرسنل £ بیان، سبک، مفهوم این © TICA که مرکزی می شود و پایان می رسد تا در قلب investigaçà کتاب پاموک برای قدرت فرد، برای اشتیاق، خواسته ها و خواسته های خود می کشد. بیش از دانستن اینکه آیا این حقیقت است که روبرو است، انسان خواسته است احساس کند. هر یک از ما یک موجود است و همانطور که ما دوست داریم و به یکدیگر وابسته هستیم، ما در خودمان متصل هستیم، ما در ابتدا و قبل از اینکه خودمان را درک کنیم. بیش از دانستن واقعی، ما باید خودمان را بدانیم، بنابراین می توانیم دیگران را در اطراف ما شاد سازیم. \"\" نام من قرمز \"چندین بار از ساراماگو و\" یادبود \" Conventoâ €، این کار را برای £ históricas هستند دو اثر، و یا هر دو، یک جایزه نوبل (2006 و 1998)، اما força قابل توجه است که محیط زیست چاپ و شخصیت های مانند ساختار و credÃveis یک زمان گذشته، TA £ درجه واقعی و خام، اما همچنین چون در هر دو مرکز در اطراف هنر بزرگ پادشاهان خود را پس از آن، مجددا نشان می دهد که اگر هر چیزی از تلاش های ما در این زندگی از à از هنر ما را در میراث left.read با تصاویر: http: //virtual-illusion.blogspot.pt/2 ...

مشاهده لینک اصلی
@ نقاشی سکوت تفکر و موسیقی دید است. @ من این کتاب را تحسین میکنم، داستان عشق و هیجان فلسفی در زندگی نقاشی مینیاتوری در دادگاه عثمانی غوطه ور است. اولین بار که من آن را خواندم، خودم را طغیان خود کردم. و حالا حتی بیشتر با دوم خواندن. نویسنده اورهان پوموک، نویسنده بریتانیایی برنده جایزه بورخس، پروست و ناباکوف را به یاد می آورد. کیفیت روحانی و رویائی از جملات و مقالاتی که از جمله شعر حماسی شنیده می شود، با شعارهای پر جنب و جوش روشن می شود. بسیاری از عبارات خجالت آور و شاعرانه ای مانند @ من نمی خواهم درخت باشم، می خواهم معنی آن باشد، @ @ به رنگ یادآوری می شود، @ وtime نمی رود اگر شما نمی رویید @ نام من قرمز در امپراتوری عثمانی امپراتوری شانزدهم قرار دارد و زندگی یک کارگاه مینیاتوری را که توسط سلطان سلطنتی حکومت شده است برای تکمیل یک کتاب از نقاشی ها ثبت می کند. دو نفر از اعضای قتل عام می شوند و روایت اصلی پیروی از کشف مجرم است. این یک هیجان فلسفی است، اما داستان عاشقانه است. یکی از مصاحبه های مورد علاقه من از این کتاب این است: به من بگویید، آیا عاشق یک عصای هستید یا فقط عاشقان احمق هستند؟ در اینجا جزئیات پیچیده ای در مورد نقاشی های مینیاتوری و داستان های چندگانه که با هر یک از آنها تغییر می کند فصل (در مجموع دوازده راوی وجود دارد، از جمله شخصیت های اصلی، بلکه شیطان، مرگ، درخت و سگ). این کتاب دارای شکل اصلی خود است، تقریبا به عنوان یک نقاشی مینیاتوری در خود، و به زندگی از هنر مینیاتور اسلامی قرن 16th به طوری که چند کتاب می تواند انجام دهد. Orhan Pamuk در سال 2008 جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد. نوشتن او باعث می شود که من هر روز نفس بکشم! او چندین رمان، مقالات و خاطرات زیبا در مورد استانبول، شهر، پدرم را به دنیا آورده و در آنجا بزرگ شده است. من چندین کتاب خود را خوانده ام و منتظر خواندن بقیه آثار او هستم! بعضی از منتقدین می گویند رمان مرده است، اما نام من قرمز است، نمونه ای از این که رمان بسیار زنده است. در اینجا زندگی و تنفس زندگی و هنر است. این واقعا شاهکار است. یک کلاسیک معاصر، اگر چنین رده ای امکان پذیر باشد، ما می دانیم که آن را به قواعد ادبیات بزرگ تبدیل خواهد کرد.

مشاهده لینک اصلی
رمان محبوب است تا آنجا که تمایلات بسیار جدی و هنری را در بر میگیرد، اسرار خلقت را از طریق شرایط اعتقادی و عمل خلاقانه آگاهانه به نمایش می گذارد. در واقع، به نظر می رسد که خلاقیت به خودی خود متمایز است و کیفیت آن چیست؟ هنر و زمان. تصویر هنرمند، چگونه کار هنری او را می بیند. چیزی که من از رمان دوست دارم، تصاویر فارسی از حسرف و شیرین، تصاویر آنها، تصاویری از محبوب به جایی در تصویر Shirin، جایی گذرا، در چشمان او، در گرفتن آن از یک نگاه. هنر مانند یک پروانه مانند زندگی است. رمان واقعی باید محرمانه باشد. این خیلی باز است برای کسانی که y = کسانی که بی قراری هستند به دلیل پاسخ در آنجا وجود دارد. برای كرا و شكورا و دوستات. هنر شگفت انگیز به عنوان یک وحی، به عنوان یک عمل خلاق، به قتل می رسد تا به موقع باقی بماند، به انجام می رسد. ادبیات عالی نیست، بلکه ارزش مطالعه را دارد. استعاره ها خیلی باز و فوری هستند. آنها راز هنر و داستان TimeThe crime story را نشان می دهد، هیجان انگیز رمز و راز اصلی رمان است که به محیط متصل است، و به طور استعاری به عنوان قتل به عمل در عمل از خواست فردی است. سرگرم کننده رمان نگاهی به کیفیت اسطوره ای هنری هنری با توجه به این هنرمندان، بهترین آنها برای شناخت آگاهی از غرب، ونیز مدرسه ای است که تهدید به قوت گرفتن می شود. و البته، آن است که در مورد زیبایی درونی کار هنری که تنها هنرمند تئاتر می تواند آن را ببیند، پیام آن را به کسانی که در همان par as خود، کسانی که به پایان درک

مشاهده لینک اصلی
استانبول در پایان قرن شانزدهم. گروهی از نقاشان مینیاتوری متذکر می شوند که آیا باید سنت مدرسه هرات را حفظ کنند یا اینکه برعکس در اثرشان باید تأثیراتی را که موضوعی که در نگاه اول ممکن است به نظر میرسد خستهکننده به نظر نمیآید افرادی باشند که مانند من علاقمند به این موضوعات هستند یا اینکه نوشته شده توسط نبوغ Pamuk که در این روایت جایگزین رمز و راز، جرم و جنایت، عاشقانه، تاریخ و هنر بدون در هر زمان خواندن می شود خسته کننده ... کاملا برعکس و با نیروی ساختار مورفولوژیکی که برای قرار دادن شخصیت ها، برخی از فوق العاده غیر معمول، مانند جوهر قرمز برای شمردن، در اولین فرد، توسعه عمل استفاده می شود. این کتاب começa با جرم و جنایت به روایت به قتل próprio ما را به شرکت در Peripa © کپی درآورد عرفان مذهبی و apanágios با شکوه از sultÃμes، xás، prÃncipes و پادشاهان، همانطور که در داستان های عربستان شبها، بیگانگان، آثار تصویری روشنایی و بحث درباره معنای نقاشی برای شرق. غنای تصاویر، داستان پاموک، روایت، طرح که باعث نمی شود ما مقصر را برای جرایم مرتکب شده (من حدس می زنم) را حدس بزنم، این داستان همچنین در مورد رقابت های آداب و رسوم اعراب متمرکز است برای زیبایی فوق العاده ای از \"نام من قرمز است.\"

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب نام من سرخ


 کتاب آموزش آدمکشی
 کتاب مگره و مردمان محترم
 کتاب The Devil in the White City
 کتاب قتل از دید چند راوی
 کتاب elena knows
 کتاب شبکه ی جهانی جاسوسان 4